søndag den 22. juni 2014

Rejsebrev 7 Saksiske Schweiz

Sø 22.06.14

Det eneste spørsmål, der står tilbage er, om jeg skal cykle til Kaiserdamm med bagagen og ompakke den dér, eller om jeg skal lade cyklen blive her og ompakke her. I sidste fald, skal jeg med U-bahn til Kaiserdamm. Først linie 8 til Alexanderplatz og så 2'eren til Kaiserdamm. Retningerne husker jeg ikke lige nu, men har dem skrevet ned.
Jeg giver dem til kl. 12. Så pakker jeg om. Kl. 14 går jeg herfra til Moritzplatz, hvor 8'eren kører.
Før måtte jeg styrte ud for at redde mit håndklæde ind, der kom en byge. Jeg havde ellers fået lavet en fin lille tørresnor af en elastik og en stump snor ude på altanen.
Daria kommer, snupper sig en mad i farten og styrter af sted med sin rygsæk. Øjeblikket efter kommer hun
tilbage: "Where did I put my mobile?" og hun går ud og ringer til den. Jeg synes, det lyder, som om den ringer ude på trappen, den var nok i rygsækken?
Det er ikke kun vi gamle, der ikke altid kan huske...
Nu skal jeg have håndklædet ud igen...

Burghards altan - uden tørresnor - men med telt
det ser måske ikke sådan ud, men det er på 4.sal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar