mandag den 23. juni 2014

Rejsebrev 9 Saksiske Schweiz

Ma 23.06.14

Jeg pakkede det om, jeg skulle, inden jeg gik i seng. Teltet tager jeg med, det skal slås op og tørre HELT.
Og vasketøjet blev pakket ned.
Kommer af sted i god tid. Anne-Marie står op og låser mig ud. Min nøgle (også denne) ligger jo på Bornholm.
Dem skal jeg over og have styr på.
Tænker jeg måske kan nå et tog 10 min før, men de begynder først 10 min drift nu. Måske er det det allerførste tog jeg er med? 5.46
Da jeg først sidder i Ystad-toget, sover jeg det meste af vejen.
Der er ingen problemer. Det her kender jeg. Er ovre og købe en Duché i Fridolfs Konditori i Ystad.
Når frem til huset og får teltet slået op og vasken sat i gang.
Så er der lægen. Nu skal det jo ikke være nogen lægebrevkasse, men for at sige det kort så finder han
ikke noget alarmerende, og jeg er selv de sidste dage blevet mere og mere overbevist om, at det er ukontrolleret aktivitet i muskler, der normalt ikke aktiveres. Der har jeg prøvet noget lignende før. Det er nok fremkaldt af stress. Men at sidde på en cykelsadel i dagevis har nok ikke gjort det bedre - tværtimod.
Så jeg må prøve at slappe mere af. Det skulle bestemt ikke være umuligt. Så må vi se....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar